Dat was het dan - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Luuk Geraats - WaarBenJij.nu Dat was het dan - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Luuk Geraats - WaarBenJij.nu

Dat was het dan

Blijf op de hoogte en volg Luuk

05 Juli 2013 | Duitsland, Dresden

Zo, dit is dan alweer het laatste reisverslag. Vanavond staan er nog wat vrienden op de stoep en zondag is het alweer tijd om terug te gaan naar Nederland.
In de tussentijd hebben we eigenlijk zoals altijd gewoon onze lessen bezocht en hebben we nog 1 presentatie moeten geven (gisteren). Deze ging over een muziekdidacktisering en werd zeer enthousiast ontvangen. Verder heb ik nog wat afscheid genomen van vrienden die ik/we hier gemaakt heb(ben).
Al met al vond ik Dresden een echte levenservaring, ik had nooit gedacht dat ik zoveel zou leren hier. Uiteraard is niet alleen mijn Duits erop vooruit gegaan, maar ook het op jezelf leven is een ervaring op zich. De universiteit en de stad zijn prachtig. Ik heb me dan ook geen moment verveeld hier, er is altijd (op zondag na) wel wat in de stad te beleven. Verder hebben we in het algemeen gezien leuke seminaren gehad over interessante thema's. Wat ook wel weer fijn is is dat onze presentaties over het algemeen goed ontvangen zijn en goed beoordeeld.
Nu moeten we straks nog even naar Herr Zeuner om alle papieren te laten ondertekenen en zijn we officieel ''klaar'' hier in dresden, en wacht mij nog een leuk weekendje met vrienden!

Groetjes en tot de volgende reis!

  • 05 Juli 2013 - 11:18

    Ferun:

    Ja, ihr seid eine Lebenserfahrung reicher und ich bin sehr stolz wie ihr das alles gemeistert habt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Dresden

Luuk

Actief sinds 28 Maart 2013
Verslag gelezen: 1424
Totaal aantal bezoekers 5455

Voorgaande reizen:

01 April 2013 - 21 Juli 2013

Dresden

Landen bezocht: